En dag i dimman..

SKRIVET DEN: 2007-11-01 KLOCKAN: 13:42:33
Jag är tydligen "bongstyrd", men en mer vettig förklaring på varför, det fick jag inte!
Var och tränade i natt, eller tränade, mer prövade kanske! Sedan bastade..
 
Du ska få mitt hela liv
och halva task som tidsfördriv ..

I helgen är det alltså fest, verkar det som, men jag har inga planer alls. . suck!

Har iaf börjat kika på balklänningar och hittat en jag verkligen fastnade för!
Kanske inte ser ut som en balklänning, men den var så otroligt fin så jag bara måste ha den.
nu är bara problemet, vem fan ska jag gå med?
Men det löser väl sig.. hoppas jag.

matti du ställer väl upp för en gammal god norrlänning va?

Tror jag ska börja träna på allvar redan nu, känns så bra och göra något vettigt, och nyttigt för kroppen.
Hade nog inget vettigt att skriva idag heller ser jag, Men som hägga alltid uttrycker sig :
-jag skämms inte.

bye.

Balklänningen:

image10



Kommentarer
Ida snellman:

åå, vad fin! säket inte billig, men jävligt fin :) du får köpa min om du vill :) den är också jävligt fin :)

2007-11-02 @ 00:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback