Förändringar genom livet..

SKRIVET DEN: 2007-11-06 KLOCKAN: 17:38:55
Sorterade gamla papper som jag hade i en låda.
Hittade där en liten grön bok sedan jag gick i 6:an.
Där hade jag skrivit om hur jag trodde mitt liv skulle se ut om 10 år.
Så här såg det ut:


Om tio år så bor jag längre söderut, om det är i utlandet eller bara södra sverige vet jag inte än. Någonstans där det är varmt och man kan odla äppelträd iaf. Jag kommer nog ha ett eller två barn, för jag älskar barn. Jag kommer också ha en hund och hellst en massa andra djur. Vill helst bo lite avsides, nästan på landet, eller skärgården.
Jag hoppas att jag bor nära en sjö, för jag gillar att åka båt och fiska.
Jag tror att jag kommer ha gått hotell och restaurang eller barn och fritid, sedan kanske någon högskola, men har ingen aning om vad jag riktigt vill bli. Jag kanske har gått och blivigt barnmorska eller något där man får vara i naturen mycket. Jag hoppas också att jag gjort lumpen. Jag tror att min kille kommer vara någon som är väldigt omtänksam och kreativ. Kanske någon som jag träffar på en resa. Han kommer nog inte vara från norrland iaf.
Jag tror också att jag kommer att ha flyttat mycke, och kanske funderat och ha haft många teorier om hur jag vill att mitt liv ska se ut. Tror att jag kommer bli en sådan tjej som är typiska barnmamman med mycket kärlek till min familj. Jag har alltid vilja ha barn tidigt, och alltid massa djur, kanske för att mina föräldrar är allergiska, och jag bara fått ha små djur som råttor och hamstrar. sedan har jag alltid vilja ha mer syskon (har två bröder nu) Och helst en lilla syster.
Vi får väl se hur det ser ut på tio år.

Haha, hur man såg på livet..


NU 7 år senare iaf så kan jag säga att jag inte alls tror som jag gjorde då, men ser att visa saker fortfarande följer min framtidsplanering. Barnen som jag nämnde innan kan jag ju säga att jag just nu har helt andra planer om. Ska MINST vara 28 innan den första får lov att "titta ut. ".  Hus och djur, har hunnit ha två katter och en ödla sen dess. Nu har jag en fisk, som är nog jävla jobbig att komma ihåg att mata varje dag, så inga djur blir det nog. Hsr hunnit bli asmatiker också så det faller fort bort. Hus kommer jag nog inte skaffa innan jag känner att det börjar bli dags med barn, om det nu blir några alls vill säga. Bor gärna i lägenhet. Har flyttat inom norrland nu 6ggr. Har hunnit få två syskon till och tre bonus bröder. så den dära lillasystern väntar jag fortfarande på. Vad det gäller utbildning, så gick jag handels första året, och sedan 3år OP. Och vill fortfarande göra lumpen, men vill bli polis, eller sjukgymnast. Kan fortfrande tänka mig att bo söderut och ha v.v.v (villa vid vattnet) .
Killar, det vet jag ingenting om. Finns ju gott om dem, men vem jag kommer skaffa barn och slå mig till ro med får tiden utvisa.

MIn lillebror målade av mig i paint. ↓

image17

Hade förövrigt prov idag, gick bättre än förväntat eftersom jag inte läst på ett dugg.
Nu ska jag göra något annat.
Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback