If I can, I will....

SKRIVET DEN: 2007-11-19 KLOCKAN: 18:06:31
Om jag vaknar imorgon så vet jag att du är med mig här, vaknar jag inte så är jag hos dig.

Oj vad trött jag är, både kropp och själ. Har blivigt alldeles för lite sova, och för mycke.. för mycket vad?
Ingen aning eg.. Har bara varit vaken alldeles för länge. Sovit två, tre timmar per natt, stigit upp 06:00 och sedan lagt mig igen tidigast 02;00 och som värst 04:30..

Imorgon är jag iaf ledig, ska bli så jävulst skönt att bara få sova ut..,

Händer ikväll? Ingen aning, Men ska iaf duscha nu!
Har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår. Kul att någon har lika bra humor som en själv ;)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback