Jag har hemlängtan..

SKRIVET DEN: 2007-11-21 KLOCKAN: 18:00:50
Jag brukar aldrig ha hemlängtan, men nu har jag det.
Dels för att man inte känner sig lika "fri" här , har man ingen bil så är man liksom fast i lägenheten, och den enda affären som är gångavstånd till är OK.
Dagarna spenderas framför tv:n och datorn.
Men dem mesta tid på rättpsyk, så ni kanske förstår att man är lite trött och känner sig låst`?

Imorgon åker jag nog hem för helgen, det är vad jag planerat idag iaf, men man kanske inte hinner med bussen så då blir det att vara kvar tills på fredag ist.
Har nog aldrig varit lika fattig och hungrig som jag är nu heller..
Man äter varannan dag (självförvållat) och pengarna räcker knappt till bussresa hem.
Så skulle sitta fint med den där trisslotten nu som jag tjatat om i flera år.

Har iaf blivigt snabbare på morgonen, stiger upp kring sex och kan göra mig klar på 10min.
På skoltid så hann jag knappt på en timma. så något har man iaf lärt sig.
Och idag har jag suttit på föreläsning i tre timmar, så nu har man ännu mer att läsa om ikväll.
Har bla. lärt mig om affektiv och kognetiva störningar, psykopatin, särskilda behandlingar, sankt dianas grav i gier, Postraumtisktstress syndrom =ptsd, vilja/våda, psykopatiker, DBT, LRV, LRP, LPT, LRV-sup, impulsiv imperativ röst (man hör röster som säger till en att utföra en handling) , axlar, theory mind, Amfetmin behandling och mycket mycket mera. Men när man lyssnar på så himla mycket så åker en del information ut ur andra örat! Man kan inte ta in allt, då kan ju annan viktig information som man hade innan åka ut ist.

Klev som vanligt upp tidigt imorse. Hade en sån hemsk huvudvärk igår kväll/ natt så jag trodde inte det skulle bli nå jobb idag, men efter 4hs sömn så var man redo för än en dag på jobbet...

härlig utsikt man har eller vad tycker ni? ;)


image45

För er som inte vet så är detta kappa, (byggnaden som sprutar bajsmoln som sedan täcker piteå)..

Kommentarer
Tåbbeee:

haha kappa röken ja den luktar juh så "underbart" :) ont om kommentarer så man får la ge en liten en iaf :P

2007-11-21 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback