Sweet home...

SKRIVET DEN: 2007-11-23 KLOCKAN: 12:26:37
Efter en 2,5h bussresa via älvsbyn så var man på arvidsjaurs buss station.
Robin kom och hämtade mig och sedan var man hemma i sin egen lägenhet, gud vad skönt!=)
Men blir bara hemma tills på söndag, då bär det av till piteå igen.
Det är inte så att jag inte trivs i piteå, utan att jag bara gillar när man har alla sina saker samlade på samma plats.
När man åker bort så måste man prioritera vad man ska ha med sig och oftast så rymmer man inte allt och kommer alltid på en massa saker man skulle haft med sig ist.

Men det är ju inte hela världen..

Har blivigt förkyld igen, och fått munsår =(
Av någon anledning så får jag alltid det då jag ätit chips.. och kom på även denna gång att jag åt det för bara några dagar sedan. Att man aldrig lär sig!?

Fick just ett samtal från grekland och en välkänd röst på andra sidan luren, =)
Det måste varit minst 9 månader sedan vi talades vid. Riktigt trevligt, även om vi inte förstår varandra mer än varannat ord typ.

damsugigt och diskat..

Nu till något helt annat. ,
ses...

Kommentarer
Banarne å trasan:

inte nice me munsårå shit. hoppas de gå över.. Krya på dig nu i helgen.

2007-11-23 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback