En resa i framtiden.

SKRIVET DEN: 2007-10-27 KLOCKAN: 15:49:23
Framtiden är imorgon.
Många vill göra mycket med sin framtid..
Många vågar inte förvekliga sina framtisplaner, framtidsdrömmar och mål.
Men vad är det eg som sätter stopp för en?
Ingenting.
Vi ser för stora hinder ist för dem möjligheter som finns.
Se bortom det, börja planera, för det går att genomföra!

Jag brukar tänka att jag bara har tre år kvar i livet, och på sådan sätt börja planera vad jag ska göra av mina tre år.
Då får jag verkligare målsättningar som kan genomföras med vissa ansättningar.
Delmål, och mål är vad livet handlar om.
Mitt mål idag är att hinna göra en uppsats
Mitt delmål i veckan är att göra bort alla skolarbeten
och mitt mål innan jul är att gå ner 10kg.
Mitt mål innan sommaren är att känna mig nöjd med det jag presterat under dem tre gångna åren.
Mitt mål innan 09 är att ha flyttat, sparat pengar, resa.

Egentligen så har jag inga stora drömmar, jag tar livet och dagen som den kommer. vilket kanske inte är det bästa, men sån är jag. jag har ingen stor dröm att bli ex advokat eller tjäna en massa pengar. > mer att kanske flytta till ett varmare land, och vad jag får för jobb där spelar eg ingen roll, bara jag har pengar så jag klarar mig.
Kanske är jag bara en livsnjutare??

Efter jul så jag börja träna som ett freak. ska bygga muskler och få dubbelt så bra kondition.
sedan vill jag mönstra, jobba, resa, göra lumpen, resa och söka till högskola.!!

vad som blir framtid och inte får vi se när framtiden blev igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback