helt slut..

SKRIVET DEN: 2007-10-25 KLOCKAN: 13:23:55
Jag är helt slut, trött utan dess like.
Har sovit tre timmar inatt med.
Just haft idrott i 2,5h och sedan tryckt i mig en palt.
Snart börjar matten.. tre timmar matte.. suck! Kommer inte bli många tal räknat idag känner jag!

Sen har jag utvecklingsamtal kl 16:00. jag hoppas det går fort. för jag har tvätt tid från 16:00
Kommer ändå inte hinna tvätta allt.. men måste då få några rena kläder så får man boka tvätttid till på lördag också.

Har ju lovat att gå en sväng i kväll också =)

Jag hoppas det blir mer sömn i natt..
Och inte har jag varit på sjukan än heller.. suck man hinner inte något nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback