Låt denna vecka aldrig ta slut...

SKRIVET DEN: 2007-10-30 KLOCKAN: 13:39:41
Har fullt upp som vanligt, så mycket att göra så att jag inte orkar göra någonting.
Har suttit med en hemtenta i 5h nu, och kommer ingen vart..
Vaktmästaren kom och väckte mig halv 8 för att byta mitt trasiga handfat, han är här fortfarande..
hur svårt är det att byta en handfat eg`?
Han sitter och drar svärord och muttrar så tydligen är det väl ganska komplicerat.

Färgade håret igår, mörkbrunt. vet inte om det blev någon skillnad annat än att min ljusa utväxt blev mörkare.
Skulle vilja göra något drastiskt med mitt hår, men vad?
Skulle helst vilja permanenta det, men det vågar jag inte, dels för att det säkert inte kommer bli något resultat eftersom mitt hår tappat all spänst och då har man lagt ner en massa pengar förjäves.
Och sedan kanske det blir jätte fula lockar, och risigt om det blir ett resultat överhuvudtaget.

Mitt hår är slitet och fult. var tvungen klippa det i förrgår bara för att kunna kamma ut det.
har varit hos frissan tre ggr i hela mitt liv, varav en gång blivit så nöjd att jag inte vågade kommentera resultatet.
skulle gärna gå till frissan fler ggr, men jag vill ha långt hår, om det gick skulle jag klippa det långt.
Sedan klipper dem alltid för mycket... även om man satt en gräns..
Om jag fick absolut välja vilken frisyr, hårlängd och färg jag skulle vilja ha skulle resultate se ut något i stil med detta!   Men som sagt, har varken längd eller lockigt hår så det kan bli svårt.

Under dessa tre återstående dagar ska jag hinna:

  1. göra fyra uppsatser
  2. tre skolarbeten
  3. svenska arbete
  4. religion arbete
  5. hemtenta
  6. tvätta
  7. städa
  8. sola
  9. träna
  10. laga mat
  11. betala räkningar
  12. m.m
Sen är det en veckas skola igen och sedan åker jag till piteå i fyra veckor.
Ska bo hos min vän stina, medan jag gör min praktik på rättpsyk i öjebyn.

hjälp, nu har jag hört dessa ord: Fan, hellvete, shit, oj, satan, men vad i helvete, från min så fantastika vaktmästare!

Back to reality..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback