Äntligen Fredag..

SKRIVET DEN: 2008-04-11 KLOCKAN: 14:50:43
Denna vecka har gått skit segt.. Men nu är det äntligen fredag.
Var jätte trött imorse och ville inte stiga upp alls när väckarklockan ringde!
snozade säkert 12ggr.. från halv sju till kvart över.. Sen var det bara raska på.

Religion, och redovisning..
Svenska och hålla på med texter inför Nationella provet..

Sedan lunch..
Som vanligt på fredagar, gröt och rester.
Här har vi ida.. och hennes smarriga gröt.

image150image151


Sedan svenska igen.. och hålla på med texter.. trött malin..
Till sist blev klockan iaf halv två och vi fick sluta 30min tidigare.. då var det bara 25 minuters promenad hem igen då.
Fy fan vilken blixt-halka det är ute, nästan så att man skulle köpt tant-fäste som man kunde ha under skorna. Och det snöar ute.. kommer aldrig bli någon sommar.. vi får ha skoteroverall på oss på studenten.. suck!

Har bara en massa skitiga kläder som vanligt.. och ingen tvätt tid fanns tillgänglig.

Fick iaf bekräftat att det blir piteå i helgen, vilket känns otroligt skönt! =) Robin ska låna hans fars bil och skjutsa mig! good code! (:

Igår gick jag från mig lägga.. till skolan, hade PA-möte. Gick till min far, sen hem.. sen bort.. sen hem igen. Blev mycke promenad och jag var as-trött väl hemma! Har känt mig otroligt slö i kroppen på sista tiden. Ont i huvudet varje dag och lågt blodtryck samt svimnings känslor hela tiden, och illamående tillråga på allt.. =(
Men det försvinner väl så småning om.
Bilder från igår hos pappa:

image152image153
                                                Kasper &     Jonathan

image154 image155

Jonathan badar.  
 Pappa och Jonte spelar gitarr.


Nu är jag helt utmattad.. ska vila och slappa.. sen åkter vi till piteå 20:00 ikväll..


image156

SYNS OCH HÖRS.

       <3


.......och DU är SÖT!

Kommentarer
ida:

hehe..nog vare goode gött me både gröten å köttbulls smeten,,, ^^

2008-04-11 @ 16:38:14
URL: http://laestaner89.blogg.se
ida:

hehe..nog vare goode gött me både gröten å köttbulls smeten,,, ^^

2008-04-11 @ 16:38:54
URL: http://laestaner89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback