Bad day...

SKRIVET DEN: 2008-04-03 KLOCKAN: 14:31:34
Dagen började inte alls bra. Vaknade kring 11:00 ( var vaken till minst 06:10 för då tittade jag på klockan sist)
Steg upp och skulle se om varmvattne kommit, det hade det ! bra..
Men sen när jag skulle tvätta mig så ploppade tvålen ur mina händer (sådär som i tecknade filmer) och landade rakt ner i... toalett-stolen!!!!!! 4 timmar senare.. så ligger den fortfarande kvar där, jag har ingen lust att sticka ner mina armar där..

Well well.. Hungrig som jag var, redan när jag la mig, så har jag just ätit nudlar.. dans nudlar (sorry) Men det fanns verkligen inget annat! Sedan har jag diskat och sett tv.. Nu kanske jag borde plugga en sväng.. men motivationen finns inte idag heller.. suck!

Jag längtar verkligen tills skolan är över och jobb är det som gäller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback