En LÅNG fredag!

SKRIVET DEN: 2008-04-26 KLOCKAN: 14:24:24


Blev en lång fredag igår.
Steg upp halv sju, duschade och for till skolan. Hade svenska lektion till 13 och sedan PA-möte med Maud till 15:00 sen åkte jag hem. Väl hemma så hade jag jävligt tråkigt. ringde Danbanan och bad han komma hem, vilket han senare gjorde, i 3 MINUTER! suck..

Ringde Ida, min kusin vilket ledde till att jag följde hon och hennes karl på samhället.
Blev en liten shopping vända, vilket var vad jag verkligen behövde. Ett par byxor och nått linne..
Hade ju fått lön, så denna månad hade jag faktiskt råd att unna mig något nytt, och som sagt, det var ett bra tag sedan jag la ner pengar på kläder eller något annat jag behövde.




Efter shoppingturen i lilla byn så blev det mat på frasses:


För min del en kycklingburgare.


För idas en chickensticks meny.


Och för eriks en.. haha ja.. en BAUTA burgare, och det värsta var att smala han fick i sig både högen med pommes och sedan denna jättelika sak..

Efter det gick jag hem igen.. satt vid datorn till 21 och sedan blev det solarium.. skönt som fan, men alldeles för svettigt. som jag sa här om dagen:För är man van att det är 30 grader kallt sen kommer kroppen hastigt och lustigt i 30 +..

Sedan dator igen.
Sedan kom en god vän över som jag inte träffat på ett halvår och vi satt och pratade hela natten, till säkert fem på morgonen. Var himla skönt att snacka av sig. Somnade vid halv sex.. och vaknade halv 8 av att IDA ringer och tjatar om att jag ska följa upp på backen och åka snowboard. Nooo waaaay. Jag var ju mitt i min skönhetsdröm. Vet inte riktigt vad jag sa till henne.. mumlade nog mest.

Vaknade igen av en mardröm, gråtandes till jag insåg att det bara var en dröm, men en verklig sådan.
Nu sitter jag här igen, vid min 200graders varma dator, man bränner sig på fingrarna när man ska trycka på tangenterna. tur man inte är lika seg som exempelvis pappa för då hade inte fingertopparna varit fri från blåsor nu.
När den är så varm, så är det något fel va?
Får väl göra som expert-personalen sagt till ida om hennes dator, köra över den och hämta ut en ny?!


    


Ikväll .. vad händer ikväll?


Kommentarer
Anonym:

Snyggingen

2008-04-27 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback