Födelsedagen !

SKRIVET DEN: 2008-04-07 KLOCKAN: 15:56:54
2008-04-06

Gårdagen började med korv med bröd och sedan ett pling på dörren.
Det var mormor och erik. Jag hade inte ens tagit på mig nå hyffsade kläder eller kammat håret, och gårdagens smink var utkletat i ansiktet!
Efter deras besök blev det att fortsätta göra klart tårtan och sedan städa.
Mitt i städningen kom min morbror Roger..
Och efter städandet pappa, therese, kasper, jonte, daniel och anton..
Vid det här laget hade jag fortfarande inte hunnit göra mig acceptabel, men hade iaf en tårta att bjuda på.
Sedan kom mamma, sedan Dan och sist men inte minst Ida..
Efter mycket tårta, cheescake och kaffe så avslutade jag och Ida dagen med att koka massa vamkorv igen..

Puh..

Lite bilder från gårdagen:
image135

Mormor & Erik

image136

Mitt fina konstverk *host host*


image137

Fader och "pepper"

image138
                                                                               Kasper

   
image139

                                                                                                                                            Jonathan nyvaken!

image140
Therese, pappa, kasper, anton, daniel.

image141
                                                                                                        Mamma
image142
   och ida..

Hej då!

Kommentarer
Anonym:

GRATTIS i efterskott!! =)

2008-04-08 @ 01:02:47
Anonym:

såg grymt god ut tårtan...grattis i efterskott

2008-04-08 @ 08:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback