Hemstudier alá macka!

SKRIVET DEN: 2008-04-16 KLOCKAN: 19:22:53
Japp, vaknade i morse av att pappa ringde strax före sju, och skulle lämna av mina papper som han skrivit ut åt mig eftersom min skrivare inte fungerade, papper som jag behövde i morse då jag besökte en klass i nian för att göra en enkät undersökning. Kl halv nio var jag hemma igen och från dess fram till 16:00 har jag jobbat med min pa-mall. Min kost idag har inte varit allt för underbar, men  efter 4 mackor med kaviar på och två koppar kaffe + en stulen tugga av dans berömda nudlar så känner jag då ingen hunger för den delen. Blev ju erbjuden mat hemma hos tessan och pappa men jag är alldeles för lat för att gå dit, och alldeles för mätt för att snåla mat. så det blev inget.

Sen dess har jag terrat dan och hans kompis med min vackra sångröst. *gaaaaal*

Imorgon har jag muntligt prov och genomgång av pa-mallen, eller snarare pa-möte.
Känner mig en aning stressad, pa:t ska vara inne den 5:te maj. Men känns som jag tagit mig en bit på vägen idag.
Mer stressad är jag för körkortet som jag inte börjat plugga på än.. och snart är det dags. Tidsoptemist, är vad jag är.Grejen är väl egentligen den att jag hatar att plugga sådant jag inte förstår mig på alls, och trafikregler har verkligen ingen logik i sig vid vissa tillfällen och då blir jag grymt ilsken när jag inte förstår.

Ne om man snart skulle börja plugga inför prover imorgon, TIDSOPTEMISTEN SJÄLV!
stavas det så? lät konstigt.. skyller på ovetskaplig dyslexi..
Och dagens bilder...

image158 image159
  Kasper i lådan                  &                 Jonte skrattar
image161  image160
       Öhh.. LEBBIGT!                                           &                          Pluggar...

Bye bye ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback