Piteå i helgen?

SKRIVET DEN: 2008-04-10 KLOCKAN: 11:35:22
Okej, har just vaknat, ska på skolan idag för jag ska tydligen göra prov (inget har fastnat än) och sedan pa-möte med maud. Så måste hoppa in i duschen och gå till skolan. Fan att skolan ligger där den ligger, på helt fel sida av samhället, om ni frågar mig.. låångt att gå.
Ang. provet så hoppas jag att jag kan få någonslags genomgång före, för jag har verkligen FÖRSÖKT att läsa men kan NADA! Nåväl....

Jag vill till piteå i helgen, på fredag.. Någon som ska dit?
Jävla länstrafiken norrbotten, alla bussar tar över fyra timmar att åka efter den tiden jag slutat skolan. Fyra timmar.. och det tar 1 timma med bil.. suck!

Vi får väl se om robin fick låna sin fars bil så betalar jag benisinen...

suck! Jag måste skaffa körkort....
image148image149
Vovven       &          jonathan i julas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback