Säg inte att...

SKRIVET DEN: 2008-04-03 KLOCKAN: 02:49:34
Mina sömnlösa nätter ska börja igen..,!!!! har legat i sängen, trillat, höger - vänster, vänster - höger - rygg - mage. utan kudde, med kudde, utan täcke, halva täcke, kallt, täcke..

Inget fungerar!

Har sovit jätte bra i två nätter nu, lagt mig före 21 och klivit upp tidigt. men i natt så går det INTE. stort suck.

Dessutom har inte varm vattnet kommit tillbaka än, så det går inte duscha, eller tvätta sig. CRAp- jag måste sova med mascara.. jag hatar att sova med mascara. Man får röda svullna ögon då. Precis vad jag behöver..

Provet imorgon, känns inte gå bra alls..
Försöker plugga, men förstår inte ett skvatt.

Jag saknar någon att kramas med.. att hålla om medan man sover. .  Jag antar det kommer bli en vana..
Kan inte förstå hur man kan sova gott själv!!!??



Kommentarer
Anonym:

Känner igen d där så då e vi 2 i alla fall...

2008-04-03 @ 03:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback