Jääääärnet järnet!

SKRIVET DEN: 2008-02-25 KLOCKAN: 21:55:25
Jag sitter aldrig vid datorn längre, jag tror jag fått ett liv (?)
Life as.. who knows.

Ska iaf aldrig ALDRIG mer äta havregrynsgröt, pga av att den näste fick en feeeeet tusenfotingshårig mask med ben i sin gröt.  Ur min havregrynsgröt s påse.  medan jag satt och åt gröt. Kan säga att jag inte åt så mycket mer den dagen. Och havregryn är för tillfället förbjudet i min tallrik nu.

Motion, plugga, träna, inte äta dålig mat its my future now.

 MINST 10 kg ska bort innan maj.. och alla rester + prov innan den 14 mars.
Körkortsprov ska också göras innan april.

stressen.nu

Kommentarer
td:

Så du har skaffat ett liv =P
Hur ser d ut då, & vad beror d på?...
Men d där med havregrynsgröten var grymt äckligt måste jag säga! =oS
Puss hej leverpastej! =P

2008-02-27 @ 05:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback