Fläskläppen

SKRIVET DEN: 2008-01-30 KLOCKAN: 11:27:36
Morgontrött är bara en droppe vatten i havet av vad jag var i morse, tror jag låg och drog mig till klockan 07:55 och vi åkte till skolan 08:15. Som vanligt alltså.. stressiga morgonar!
Jag Malin fläskläppen a lá youghurt till lunch kvinnan sitter och funderar över hur man ska göra imorgon.
Vi ska nämligen till skellefteå med idrotten och besöka lite olika idrotts-aktiviteter.
 
Dock kostar det en massa pengar som vi själva ska lägga ut, eller massa och massa, men för mig, en fattig student som lever på nudlar så känns det som en massa pengar. Och jag är inte ens snål. Inte som Dan iaf, Han är nog den snålaste som finns på denna planet. Nåväl, känns ju som ett måste att följa med, kan säkert bli skit kul, men en annan nackdel är ju min onda läpp + min förkylning.. well well..

Var efter vår korta dag på skolan till expert och köpte en ny mobil laddare, utan telefon funkar ju ingenting i min vardag! Tråkigt men sant!
Tänkte faktiskt tanken på att köpa en helt ny mobil eftersom jag inte äger någon, men där slog snålheten slint, eller snarare jag hade inte råd till någon som var vettig, och känns oerhört onödigt att köpa en som man bara har tills man har råd med en bättre.. så jag uteslöt det hela!

NU.. ska jag försöka göra nå skolarbete..

Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback