No sueño vs empleo

SKRIVET DEN: 2008-01-03 KLOCKAN: 19:37:06
Även om jag inte somnade i natt så orkade jag med en hel arbetsdag!
Man är ju inte vek!
Har egentligen inte så mycket att skriva idag, mina fingrar vill skriva massor, bara fantasin och "dagens spännande händelser" som sviktar.

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls. suttit framför datorn/lagat mat.
Dagens middag blev hamburgare, gott och enkelt + att Dan älskar mina hamburgare, han sa till och med idag att jag borde söka jobb på frasses (vilket drömyrke...suck) Men då vet jag ju iaf att om jag någon gång inte duger till något så kan jag söka mig dit. Jag hoppas att aldrig fallet blir så dock. Steka flottiga hamburgare är nog det sista jag vill.

Imorgon är jag ledig, helt ledig! Så himla skönt, dock måste jag göra en massa skolarbeten som vanligt, men vi får väl se vad som blir gjort och inte.. Fick jobb på söndag och kanske måndag också. BRA!

image100







sömn: sueño
arbete: empleo






















Kommentarer
Jepps:

En fin malin igen där ja!

Den filmen är helt klart sevärd ja! :)

2008-01-08 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback