SANNINGEN OM MALIN....

SKRIVET DEN: 2008-01-05 KLOCKAN: 19:13:09

Jag är nerbränd, utbränd, icke solbränd, lat, tjock och förkyld. !

Vaknade faktiskt halv tre idag! tidigt va? Sedan dess har jag utfärdat detta:

* Lagat mat - kycklingfilé i curry/paprika-salt, peppar, grädde, starkkrydda -sås!
* Fått besök av min moster Jane medan jag lagade maten.
* Drack ett glas vatten för att maten var så stark
* Satt mig i sängen och funderade på om jag ska orka tvätta eller inte.

Sedan måste jag bara få nämna en viss person vid namn:"lindbladet" Som gjorde min dag/natt mer spännande*(läs betydelse nedan) än vad den hade varit utan honom . Även om jag inte riktigt förstår personen i frågan´s humor. Men jag tror jag tar mig. Eller vad tycker du?
Men vet inte om jag ska säga så mycket possitivt om personen ännu, eftersom man blir kallad för; MansMalin, pga min sköna norrlandsdialekt.

Nu börjar mitt samvetskval verkligen svikta. MALIN - DU SKA PLUGGA!!!! - lär inte hända ikväll heller.. men lite mer motiverad blev jag ju! Eller?

"Lost in lazyness"

* snackat, pratat, skrivit. Intresseklubben informerar att detta kan tolkas som något helt annat, snuskigare.. Om man har lika dålig fantasi som en viss person där ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback