So Far Away, Yet Always Close

SKRIVET DEN: 2008-01-01 KLOCKAN: 18:24:03


 
2008

Nyårsafton var helt underbar, god mat med gott vin och bästa sällskapet man kan ha!
Idag är det första dagen på det nya året. dagen började hur bra som hellst.
Men nu är jag ensammen, ensammen från ett bultande hjärta i över två månader.
Har aldrig varit borta från någon så nära så länge någonsin förut.
Även om saknaden kommer vara enorm hoppas jag att jag kommer klara denna tid utan att känna mig ensammen och förtvivlad. Jag hoppas att januari och februari kommer att segla förbi som ett skepp i stark medvind så att jag får hålla om din varma kropp snart igen.

So far away...
the beaches which you walk.

Yet so close...
always in my heart.

So far away...I cannot touch your hand,
I cannot feel your breath,
I cannot hold you close.

Yet so close...
I can feel you in my heart,
I can see you in my mind,
I can hear you in my ears.

You can go so far away...
You can travel to the ends of the earth...

But as long as I have your love...
As long as I have you...
You will always be close.

For,
As sure as the sun rises,
And the tides will change,
I will always love you,
And you will always be close to my heart.

image93



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback