sömnlös igen..

SKRIVET DEN: 2008-01-12 KLOCKAN: 08:12:15
Nej ingen sömn i natt heller...
Vad händer med mig egentligen?
Inte ens 1 minut sömn..

Nu ska jag koka kaffe samt äta smörgåsar sedan ut och springa, och sedan börja tvätta! (kl 12:00) : (

See you guys later..


Du skapade en diamant av en oslipad bekant, se så fint jag skiner även fast mörkret faller och ljuset inte längre når mig, När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is, När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen i en evighetsstrid. Så har du fått mig att se livet från en helt annan tid i nya perspektiv..


Kommentarer
Anonym:

Nepp inte här heller.

2008-01-12 @ 08:30:14
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback