Midsommar

SKRIVET DEN: 2008-06-20 KLOCKAN: 22:46:40
Hoj! och oj..
Hade ju tänkt dokumentera hela min studentvecka.. men nej, det hann jag ej med.
Så nu sitter jag här två veckor efter, och undrar vart tiden tog sin väg..?!
Nåväl. det var en trevlig student..

Har börjat på mitt sommar-vick nu, trots min förkylning som jag haft i snart 5 veckor så går det bra.
Jag har dessvärre fått så ont i mitt huvud.. mest ont på morgon och när man hostar eller går i trappor, konstigt nog.
Idag jobbade jag kväll till 21:15..
Imorgon jobbar jag 06:50-21:05.. en sån där lååång dag.
Söndag  06:50-17:10
Måndag 06:50-17:10
Tisdag Ledig
sedan jobb igen...

Idag hade jag så himla ont i skallen, så sov bort dem timmar jag var ledig både på för och eftermiddagen, men som tur var så kom min far över med huvudvärkstabletter som gav effekt efter några kurer.

Annars ligger det till så att jag förhoppningsvis blir av med denna lägenhet den 1:sta Augusti och flyttar då mina grejer till Älvsbyn där jag ska plugga ett år på något som heter "ettårig förberedande kurs för polisstudenter".
Jobbar dock kvar här tills utbildningen börjar den 18:onde Augusti och hoppas att jag får något slags helg jobb efter det.

Har också skaffat en liten katt som heter Thelma. Dock ej i min ägo ännu eftersom hon är alldeles för liten ännu.
Men här har jag några foton som bevisar vilken sötnos hon är.
från vä. Vira Jag och Thelma i mitt knä.
Annars lever livet som vanligt.. Hoppas allt är bra med er också!
Kramar

Kommentarer
hemlig beundrare:

jaha så du ska plugga till polis,va roligt...hoppas allt är bra me dig oxå..hur går de på kärleks fronten då??puss puss på dig

2008-06-24 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback