Sista veckan.

SKRIVET DEN: 2008-06-01 KLOCKAN: 23:10:26
Äntligen hipp och hurra, är det den sista söndagen jag måste tänka på att stiga upp tidigt en måndagmorgon för
att man ska på skolan nästa dag. Tyvär så lär man ju i framtiden ändå måsta upp tidigt måndagar, men då får man förhoppningsvis betalt för det iaf! Och då menar jag MER än 1050 kr i månaden, annars lär då inte jag stiga upp alls.

Har inte hunnit blogga på en bra tid nu, mycket som hänt och mycket meck, för att sammanfatta allt.
image221

Mycket rännande fram och tillbaka till piteå också.
Mycket myspys för den delen med.

Sista veckan har jag hållt på med alla arbeten som skulle lämnas in för betygsättning, varit vaken många timmar i rad samt letat på många ställen efter en student klänning utan resultat. Men nu har jag då hittat en som får duga, den är då vit iaf.. så det är ju ett plus.. tror jag!

Poel von Joel har fått en massa söta kisseungar som jag vill ha! Nu 7 st..
Tyvär tror jag att jag har allergi.. , men man får väl vänja sig.. dem är ju sååå söta.









Framtiden då?
Måndag, imorgon, 8:20 ska man vara på skolan städa, och en massa annat skit. sedan vara barnvakt
Bal på tisdag, och nej.. jag ska inte gå. köpa det sista till studenten och kanske inviga gula villan.. (tvätta`?)
Onsag brännboll? städning av lägenheten , .. studentlunch.. and I dont know.. en massa meck antar jag.
Torsdag STUDENTEN
Fredag NATIONAL DAGEN

Sökt in på en förberedande polisutbildning i älvsbyn, ja tro det eller ej.. ÄLVSBYN (SUCK!) , ettårig utbildning för dem som tänkt söka till polishögskolan i framtiden. Låter som en skit kul utbildning, men den blir kanske inte av pga lite sökande.. så vi får se hur det blir.. annars blir det väl jobb..

Förövrigt... fick MVG på mitt projektarbete =) så är nöjd.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback