Work it out..

SKRIVET DEN: 2008-06-27 KLOCKAN: 17:36:23
Just hemkommen från jobbet, som förvisso går ganska bra, trots att man är ganska less redan.
Inte för att det är tråkigt, utan för att man får göra samma sak varenda dag, som sedan måste göras om precis lika dant dagen efter. Men men.. det är ju bara två månader kvar..

Igår mådde jag illa på eftermiddagen så tog av mig kläderna och la mig under täcket redan vid halv sju..
Dem tre senaste dagarna har man inte sovit så mycket. lagt mig efter ett och sitigt upp i paniken 15  min före man ska vara på jobbet (börjar 06:50). Stressigt med andra ord. På med kläderna, borsta tänderna och sedan kuta!!!

I helgen är jag trotsallt ledig.. himla skönt. Imorgon ska jag sova till minst 12.
Sett ett ganska naaasty, sår idag. ett kapat ben.. och sedan såg man rakt in .. men det ska väl läka det med får vi hoppas.
Nu ska jag hoppa i duschen..

Syns och hörs & trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback