9 månader..

SKRIVET DEN: 2008-03-13 KLOCKAN: 12:09:55
tar det att ett foster ska utvecklas i magen för att sedan ploppa ut i verkligheten, men det tog bara 6 månader för mig att bli lika fet som en mamma i nionde månaden. det suger!
Fortsatt bantning..

Måste nog vara lite hårdare med mig själv.. typ sluta äta, haha nej men äta hälften så mycket som jag gör nu, men då blir det ju knappt nått i magen.. jag vet! Jag borde träna dubbelt så mycket.. men orken, latheten och malinsjälv..
Vi får se.. as usual

Men snart är man ju ledig oftare och då måste det börjas träna stenhårt
och ett plus är ju att man jobbar ganska mycket denna månad så lönen kanske räcker till nått gympass i april.
Skulle va gött.

Ah det var bara det jag ville ha sagt!

Saknar dig!

Kommentarer
Anonym:

Du e inte fet Malin. Även om du verkar tro d ibland, men så e inte fallet! Långt ifrån!
Men träna ska du ändå för d e gott, för både sinnet & kroppen :) Försök inte köra för mycket i början bara om du inte tränat ordentligt på länge för då e d skitalätt att bli trött på skiten & bara lägga av helt... Gå med positiv inställning inför träning, men gräv inte ner dig om du inte hinner eller kan nån dag. D kommer nya dagar, nya tillfällen & nya chanser varje dag! :) Haha.

2008-03-14 @ 00:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback