Ambulans x 2

SKRIVET DEN: 2008-03-22 KLOCKAN: 18:18:50
Hemma, efter en minst sagt hektisk dag på jobbet.
Blev ambulansen x 2 idag..
Tror inte ens jag satt mig en enda gång, eller gick på toaletten på 10 h..,
Inte ätit nått heller, är dock inte hungrig, nu blir det kaffe sedan plugg och sen i säng..
Min lunchrast jobbade jag på! frivillgt dock.. graaatis med andra ord.
Imorgon är dödspasset 07-21:10
Måndag kanske det blir jobb på ringelsta kök.. if they need me, dem skulle ringa ifall att..
Men som sagt måste hinna plugga också.. =/

Ha en trevlig kväll allaaaaahopa!

             =)

Kommentarer
henning:

oj va du sliter å jobbar då..bara du inte jobbar för mycke så du går i väggen.ta de lugnt lilla flicka å sköt om dig ..va söt du är..tycker du är jätte vacker..

2008-03-23 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback