Även i intet kan man finna evigheten.

SKRIVET DEN: 2008-03-09 KLOCKAN: 19:17:38
Hej!
Nu var det ett tag sedan man skrev här igen, jag är inte så duktig på detta längre.
Sitter just nu med 6 flätor i håret, ser ungefär ut som pippi, om man korsar henne med ett blockmongo från alperna.
Nåväl denna frisyr är bara ett sätt för mig att få håret att bli lite mer vågigt imorgon. Tänker knappast gå ut så här, om inte nöden säger annat.
Kom förövrigt just hem från "jobbet". Idag har jag spenderat 10 timmar på ringelsta i köket.
I fredags var det solbacken och torsdags blåklockan. Man känner sig lite utspridd, men skönt med variation.
Nu är sportlovet slut, pang-boM.
Några skolarbeten har jag iaf fått bort och några återstår att göra, faktum är att när jag skrivit klart detta inlägg så är planen att tillbringa minst 5timmar åt lite plugg.

Annars har sportlovet varit toppen, och till min stora förvåning har jag till och med rört på mig.
Skidor, skidor och åter skidor - ospårat, spårat, egetspårat, skoterspårat och djupsnö med sten under. Backar, och ängar and you name it! Kan tyvärr inte skryta med att jag stått på dem hela tiden.

Här är ett bildbevis:

image122

 Men till mitt försvar kan jag berätta att pjäxorna var 6 storlekar förstora, och trots mina fyra par tjocksockar så kunde någon trampa mig längst fram på skon utan att jag kände det.
Well well. Y är iaf toppen, mår bra, är glad och älskar naturen där.
Inte att förglömma att dem allra finaste människorna och världens sötaste hund bor där.

Jag vill ha en hund! Min mamma och hennes karl har tingat en liten valp som dem får hämta på 4 veckor drygt.
En blandras mellan en norrbottenspets och border collie.
Hade jag råd och tid så hade jag köpt en hund NU, på direkten. Men det får vänta.

Mina bröder, mina två äldsta lillebröder har åkt söderut för att besöka deras brudar.. långt söderut!
Tiden går fort..
Och Jonte går tydligen nu.. på heltid. Jag som kappt hunnit se han krypa.. (Ångest)

Vad ska jag mer berätta då? Jo jag har ju glömt att nämna Dan-banan.
Dan har varit på Kent-konser under lovet någon dag, vet ej exakt. I vilket fall som hellst så kom han hem med en svart kent t-shirt med en grön text där det stod.. kan ni gissa? Jo
KENT. samma sak stod det på svettbandet och armbandet i samma färger. Sedan säger han att det var mest "emosar" och fjortisar som var där.. Hmm.
Ibland borde folk titta sig i spegeln kanske?!


Annars är allt som vanligt.... Fast inget är som förr!
Jag känner mig splittrad samtidigt som jag vet exakt vad jag vill... Är det kanske därför jag känner mig splittrad?
För att jag nu vet  vad JAG vill(?) Trodde man skulle känna sig lycklig och glad då..
Men det kanske kommer..
När jag är med dig J så känner jag mig iaf Jätte-jätte-GLAD! :)
Men vi är ju så lika (: Trots olikheterna.

Nej nu är det slut surrat, nu ska det pluggas ist.. suck suck.
fick btw MVG på provet jag gjorde förra veckan.. MALIN = SUPERNÖJD!
vi får se hur länge det håller.

//M. 
                   

Kommentarer
Nöjd läsare :):

Kul att se dig skriva igen :) Tack :)
& skulle vilja se dig söt med flätorna i håret =P
& underbart att skida lite i den underbara snön =) Vill oxå!
Grattis till MVG på provet oxå!! :) Plugga på bara!
& vem e din nya pojke? Varför så hemligt?? & vad vill du med ditt liv nu då?...
God natt, kram.

2008-03-10 @ 01:29:43
skogs mulle:

har du saffat dig en kille?nu måst du ju avslöja lite!!!kram

2008-03-10 @ 15:19:34
Anonym:

vem var du åkte skidor me då. Å de skrev du ju inte.men ser ju skuggan,oxå är de ju inte du som tagit kortet.

2008-03-12 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback