Jobbat

SKRIVET DEN: 2008-03-14 KLOCKAN: 17:41:37
Haha, man måste då få skratta. Var meningen att jag skulle jobba i köket på ringelsta idag.
Sedan ringde dem från vården och undrade om jag kunde jobba på solbacken. NEJ, sa jag. jag ska jobba i köket.  En timma efter ringer dem från vården och säger: Hej du ska jobba på solbacken imorgon. vi har ringt till chefen p¨å ringelsta-kök och snackat lite så hon skulle fixa en annan personal för vi behöver dig.
Jaha.. vad gör man inte då?
SÅ jag blev tvungen till att stiga upp 1,5 timma tidigare och jobba en timma längre än vad som var menat från början.
Nåväl. tur all personal och alla gamla är så söta så det fungerade fint fint ändå.

       slutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback