The weekend..

SKRIVET DEN: 2008-03-16 KLOCKAN: 16:46:12
Fredagen jobbade jag till 16:30 på Solbacken. Var på vårdcentralen klockan 19:00 och fick veta att jag hade typ njurbäcken inflammation.. så fick en massa antibiotika.

Lördagen tillbringades med lite städ, eller planen var väl städ, men det enda jag verkligen städade var toaletten, och det mina vänner, behövdes verkligen!
Sedan ringde fader så åkte till honom, och lekte lite med kasper och jonte.
Sedan hem och se melodifestivalen.. myyyys!, men.. fel vann.. jävla kattöga  "citat av kära moder".
Själv höll jag på tvillingarna eller sanna nielssen, eller vad hon nu hette. Och hur nordman kunde få så mycket röster är det nog fler än jag som undrar. !! Han låter ju som en gamm gubb som svalt en dosa ettan.
well well.. det var iaf värt att se carola förlora emot en ännu sämre. hennes miiin då var värt guld.

Nåväl komme nyss hem från jobbet, som idag var Ringelsta KÖK. Diskat som en tok.. och serverade.. och ja ni vet.

Nu kommer snart min lillebror. =) Kasper..
Sedan blir det plugg

Hörs.  

Kommentarer
=):

Go Malin!! =)

2008-03-17 @ 00:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback