Vårdcentralen..

SKRIVET DEN: 2008-03-14 KLOCKAN: 17:48:43
....och en annan sak:
Kissat minst och då menar jag MINST 40ggr idag
MINST en gång var tionde minut sen sex imorse..
Wikked..

Nåväl efter en stressad dag på jobbet så ringde jag till jouren på vårdcentralen så ska få komma upp dit ikväll..
skönt!
Sedan ska jag fira "någon" på födelsedagen. Grattis ! (Tror inte du läser min blogg men ändå)
Och idag får jag tacka min kära mor för att hon försörjer mig när jag har det som värst. (hade inte ens råd med dass papper och det är ett minus när man har uvi vill jag lova)... (jag vet jag är öppen av mig)
Har man inte världens finaste föräldrar.!!! + bonus föräldrar så klart.. att inte förglömma..  (:

Nåväl måste skynda mig i duschen nu ! vi hörs senare..
Måste bara.. kissa först.. gah!

Kommentarer
Anonym:

Kissa på bara! =P

2008-03-15 @ 00:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback