yippie kay yay motherfucker!

SKRIVET DEN: 2008-03-10 KLOCKAN: 22:34:04
Oj..Är det någon som läser min blogg? Trevligt trevligt..
Skaffat pojkvän? Njaa.. nee.. naa.. det finns väl någon, men inget mer avslöjas! Det går som det går och jag är lika glad över båda alternativen.

Nu kommer statoil grabbarna tillbaka med godiset jag beställt. Jag har inte ätit godis på EVIGHETER! typ..
Så eftersom jag blivigt så duktig på att plugga och ta tag i saker motför innan så tycker jag att jag är värd det =)
Sura nappar (:

Förövrigt så är det inte alls mycket av skolan kvar.
Prov i NK på fredag.
Nationellaprov i svenska B snart
skrivning körkort.. (kommer inte klara)
Prov i matte 4:e april (sista provet)
Prov i Rehabilitering 4:e april
Grupparbete redovisning på fredag i religion
5 MVG uppgifter som ska vara inne efter påsklovet
Några få rester som jag ska göra bort i veckan + helgen.
Sedan är det bara svenska jag ska läsa till maj, BARA svenska.. en lektion i veckan i 2månader =)

Nåväl.. om körkortsgrejset dära, har ju itne gjort nå faser än. och ska skriva på drygt två veckor. Bådar inte gott för mig. MEN.. har lånat en cd-skiva av tessan idag där man gör typ faser.. bonniers trafikskola 2007. heter det till och med. så om jag nöter det som bara den så kanske, KANSKE det går.!

Var till familjen idag och hälsade på, jonte gick omkring, sådär som bebisar går när dem är nybörjare.. lite kobent och vingligt, men han gör det bra, han är ju inte ens ett år. Och kasper "stoppade"  oss i en plast bil och sa: Jag hoppas ni fryser. och en hel del andra meningar som lät kuliga. Anton hade ett halsband av sugmärken runt halsen och daniel var trött efter en sittandes tågresa i över 100mil. Kul att dem lite äldre bröderna börjat skaffa tjejer måste jag säga.. Nu finns det hopp om att bli faster någon gång i framtiden. Hade nästan förlorat hoppet. Speciellt nu när man själv kommit på att man aldrig ska ha bebisar. och blir jag sugen någon gång så kan man ju alltid vara barnvakt eller tjata på pappa eller bröderna =) Thats it.  Fast är nog bättre att tjata på tessan än pappa..
Ne nu blir det sängen med godis och kaffe + film.

Hej då - lill tå.


Kommentarer
Tessan:

Jag som hade tänkt få bli bonusmormor nästa gång! ;-)

2008-03-11 @ 00:14:18
Anonym:

om du nu inte ska ha barn, va ska du me pojkvän till då? e d en idiot? barn som e så underbart snälla o trevliga! :) eller kan du inte få barn..?

2008-03-11 @ 02:37:32
:):

Här läses d för fullt ja :)
E d en Pite-pojk du suktar efter? ;P
Jag tycker du e förtjänt av godiset i alla fall :)
Lycka till med körkortet oxå, fast d e enkelt skulle jag säga... Oroa dig inte.
& småbarn e så trevliga så :) Roligt att se när de utvecklas :)

2008-03-11 @ 19:30:32
:P:

ja de finns folk som läser..jaha en kille va skojsigt.men nu måst du ju berätta vem killen är.nog kom du säkert å skaffa barn nog.

2008-03-11 @ 23:21:36
Malin:

Varför tros det vara en piteå-pojk just? *nyfiken*
Annars, kul med kommentarer! =)

2008-03-13 @ 12:03:59
;):

En liten fågel... ;P

2008-03-13 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback