God Morgon.

SKRIVET DEN: 2008-11-24 KLOCKAN: 14:04:28


    Bild tagen idag från köksfönstret!



Ja då var det Måndag igen.. Tiden går ganska snabbt, fast än man inte har något att göra.
Sitter just nu i Älvsbyn, varit här sen i Onsdags och planerar att stanna tills nu på onsdag.
I helgen var det utgång, man var ju tvungen att testa utelivet här, men det var ju exakt som jag trodde, dött!

Thelma finns inte hos oss längre.. Hon är nu med Dans mormor och hennes 5 katter.
Känns bra att hon fick åka till någon som bor på landet iaf.

Jag vaknade nyss.. Har inte vänd tillbaka dygnet än, fast än jag var vaken supermånga timmar förra veckan för att göra det.
Men det var nog helgens fel, Igår vaknade man med en kraftig baksmälla vid 14 tiden..

Snöar gör det också.. Super mysigt.
I helgen blir det jörn med "porre"... *haha*
Och nästa vecka drar jag söderut i Sverige.. Vet inte exakt när jag kommer hem eftersom ingen hembiljett är bokad ännu.

 
mammas pizza                       Thelma                        Dan med smörklick i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback