Orken...

SKRIVET DEN: 2008-10-01 KLOCKAN: 15:48:47
Åh... Jag har ingen inspiration till något just nu.. känner mig hängig, nästan sådär så att man håller på att bli sjuk!
När vi gick hem från skolan så hade några killar krachat med moppen så vägen var avstängd..
Men läste i piteåtidningen att det tydligen gick ganska bra!
Vi har en MASSA plugg.. men jag ids inte idag,,, kanske senare.
Dan sitter och sjunger på sitt rum, och spelar in det via webcam, låter förjävligt.. typ som han johan palm i idol.
Kan inte förstå hur någon kan tycka att han sjunger bra. Till och med katten sjunger bättre.
Imorgon har vi bara EN lektion, på morgonen. Sen har jag helg..
Kanske man skulle skolka den lektionen så har man helg redan nu??? skulle vara skönt i vilket fall som hellst..
Ne nu ska jag dra ner till tvätt stugan igen..

BYE BYE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback