Fredagkväll!

SKRIVET DEN: 2009-04-17 KLOCKAN: 18:44:41
                                   GRATTIS HANNAH!!!!



Igår fyllde Daniels kära kompis Hannah år, 23 tror jag det var minsann! GRATTIS!!!!!!!
Så ikväll tänkte vi fira henne lite på A9.. Men det blir inte allt för länge eftersom jag jobbar imorgon, söndag och måndag. Börjar sju slutar 21..

MMm.. annars är det som inget nytt.. har fortfarande inte snusat så är inne på min fjärde dag idag! *glaad och stolt*
Trodde aldrig att det skulle vara så här enkelt?! Är det sant att det inte är nikotion eller tobak i dem här nikotinfria snusarna ?; för jag har inte ens haft abstinens för fem öre.. siiick!


På måndag måste jag ringa och försöka få upp min lön, kan ju inte jobba för 92kr.. då får ju till och med dem som krattar löv mer än mig.. och det tolererar jag inte. Känns dumt att gå från 118 till 92.. 92 hade jag när jag var 15 sist.. suck!
Sedan måste jag också ringa och avböja ett jobb,, det kändes inte rätt alls från början, men jag ville ändå försäkra mig om det,. och nu vet jag.. JAG KAN INTE. så.. synd med sant.
 

Sedan ska jag ringa sjukhuset.. labb. Har inte tagit prover för min struma på över ett år, och skulle ha tagit i sommras, men GLÖMDE bort.. (hade för mycket med flytt osv att göra) sen börja skolan osv.. då hade man inte tid, sen kom julen, sen åkte jag till skåne, sen i januari ringde hon ingen.. och sa DU MÅSTE ta prover.. tror ni jag gjort det? nej..
Jag suger på sånt.. SKÄRPNING! Men ska ringa dem på måndag iaf..



Nåväl inget annat just nu.. vi ser vad som händer och hur vindarna vänder helt enkelt.
Ha en trevlig helg..


Och btw,,



                             JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback