Grattis Kusinvitamin.

SKRIVET DEN: 2009-04-24 KLOCKAN: 20:10:28

Min kusin Annika har fått sin son i natt =) Grattis Grattis..
Längtar tills man får träffa lillen.. men det lär väl dröja antar jag! Men bildbevis borde man ju få se snart iaf!

(Annika och hennes yngsta lillebror)


Känns lite underligt faktiskt att ANNIKA.. min kusin, min bästa kompis under många år i skolan, har fått barn!!! Man kan inte tro att det är sant nästan, men det är otroligt roligt!!!!!!!!!!! =) Jag vet att hon kommer bli en jätte bra mamma!


Idag har jag varit ledig, Mått lite halvkasst i magen, men annars har det varit bra.. suttit ute på ballkongen, eller snarare sovit ute på ballkongen, varit jätte varmt säkert 20 grader. Och eftermiddagssolen är så varm nu på våren..
Imorgon och på söndag jobbar jag 7-21.. Sedan är jag (vad jag vet) ledig fram tills valborg, då blir det jobb 12-20:15 och sen 1:a maj 7-12. 

Danne är just nu ute och handlar lite pålägg och curry.. jag ska göra lite kyckling.. sen middag idag blev det..!

Annars inget nytt som BÖR nämnas!
Hoppas alla andra har det bra nu och njuter det dem kan, av vårens sköna dagar!

Kommentarer
Annika:

TAAAAAACK!!! =) Jag ska lägga upp bilder när jag fått in dom på datorn. Kramar

2009-05-01 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback