JOBB-IIG LÖRDAG!

SKRIVET DEN: 2009-04-18 KLOCKAN: 20:47:18
Kan man lugnt säga, sova max tre timmar och har sedan jobbat i princip hela dagen..
När jag kom hem igen så åkte Danne till johan.. han knappt se honom...
Men jag förstår honom, hade jag haft någon av mina nära och kära här så hade jag ju naturligtvis åkt till dem också..
Jag önskar att jag hade det.. Super tråkigt att vara hemma ensamen, man blir så nojjig och bitter då...

Jag önskar att jag någon gång kunde känna att jag hellre ville umgås med någon än att vara med danne.. Man blir knäpp när man är så här mycket med varandra.. Men eftersom jag inte har någon vän här så är danne den enda jag saknar på dagarna, den enda jag vill komma hem till.. ser fram emot.. så då blir det ledsamt då han inte kan spendera kvällen med mig.. Men tro mig.. jag förstår honom!




Alla mina fina vänner, kan ni inte flytta hit?? haha..
Ah.. Jag saknar Arvidsjaur, mamma.. pappa.. familjen.. vänner, släkt.. allt. till och med danbanan, och då har det gått lååångt. (saknar dig med joel så klart)..   =)

Ne det är väl bara försöka att krypa ner i sängen.. så man orkar upp halv sex imorgon..
Men jag tror inte jag lär somna på några timmar än eftersom jag är så uppe i varv..

Vi hörs..

Kommentarer
Therese:

Vi saknar dig också Malin!

2009-04-19 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback