WÅJNE WÅJNE!!!

SKRIVET DEN: 2009-04-25 KLOCKAN: 22:02:52
Äntligen slutat.. pust puh och blä! ´Kollade just min kalender och såg att jag jobbar 4 helger till på raken.. BLÄ!
bli sammanlagt 6 helger på raken.. sen är jag bara ledig en helg och jobbar två igen.. nåväl.. pengar är det ju iaf.. eller?
Nja.. inte så mycket som det kunde vara.. snål-skåne, med snållöner! Jag tjänar lika mycket som jag gjorde när jag var 15.. eller som min kusin 14 år som krattar löv i olika lekparker som feriejobb.. !

well well.. man får väl va glad man har nått iaf antar jag!

Har varit lite halvjobbigt på jobbet.. en tant som inte "kan" gå, gick upp ur sängen hela tiden..  så man fick springa dit var 3dje minut då larmet gick! dessutom är man ensamen på kvällen!

Ne nu ska jag mysa med min snygging!

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback