Godmorgon!

SKRIVET DEN: 2009-08-06 KLOCKAN: 09:19:36
Idag är det Torsdag och min enda lediga dag denna vecka, sedan jobbar jag ju helgen.. känns inte så jätte kul!
Hade planerat att ta en lååååååång sovmorgon, Men nej.. vaknade 08:00 klar vaken OCH kissnödig.. as usual. Vaknde vid 04 också och då var det samma sak. Men denna gång beslöt jag mig för att kliva upp. Det var minst 30grader varmt i husvagnen.. elementfläkten var på, och solen stekte mig i ansiktet.   Har just ätit en risifrutti till frukost och nu.. !

Mår lite halv illa.. men solen lyser ju och det är redan 20 grader i skuggan så kanske var skönt att man steg upp ändå.
Idag är mina planer att (om jag hinner) gå till arbetsförmedlingen! Sen ska jag förhoppningsvis träffa Stina också.. Det var ca 1 år sedan sist så det är verkligen på tiden.

Känner mig förkyld idag.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Snart duschen. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback