LEDIG!

SKRIVET DEN: 2009-08-31 KLOCKAN: 13:40:21
Äntligeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ledig.

Hade en konstig dröm i natt, att jag fick en liten son som jag hade med mig på genomresa i sverige för att barnet skulle få träffa sin far(!!?) . Ena stunden var han jättepytte liten. Andra jätte lång.. ?!
Men det konstigaste av allt var att Tessan hade drömt samma sak, att jag fick en liten son.
Kan detta betyda att det blir en liten pojke?? You never know.. eller ja det får vi ju förhoppningsvis veta en vacker dag.. eller mer exakt om ca 15 veckor.

Nu ska jag sminka mig (guuh så jobbigt) och he mig ut på samhället, måste köpa en present till min lilla kusin Linnea som fyller år och ska ha kalas idag. GRATTIS!=)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback