Löööörda!

SKRIVET DEN: 2009-02-22 KLOCKAN: 01:54:12
Danne the maan har varit ledig idag, så självklart sov vi länge, (kl 14:00).. Sedan såg vi filmer fram tills kl 19 då vi åkte till hans mor och åt middag och sedan hade det allmänt trevligt.!
Rosa är res-sugen, jag med! Så... utan pengar men med hopp så kanske vi drar till veckan, till solen alltså!

Här i skåne snöar det som tusan, snöööööar! Kan ni tänka er? Dem har inte haft en sådan vinter på många år, och när jag i princip flyttar hit så ska det snöa jäärnet.. BLÄ! Går tydligen inte undankomma en  vinter trotsallt..

Nej fan.. jag hade inge vettigt att skriva om..

Fotade en ros häromdagen ni vet.. haha. Och en av bilderna ser verkligen ut som något helt annat..
Måste nog lägga upp den, så får vi se om ni tänker på samma sak som jag:



NÅ?

Kommentarer
Joel:

Jag inte vet jag vad DU tänker på.. jag tänker på mat just nu.. Höehöe! Och en annan sak.. pötäääh!!

2009-02-22 @ 03:33:46
URL: http://haegglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback