Om gårdagens bravader...

SKRIVET DEN: 2009-02-11 KLOCKAN: 12:49:13
Igår på morgonen steg jag upp tidigt, eller tidigt för mig, kl 09:30..
Kl 10:30 var jag på face och gjorde en ansiktsbehandling, vilket nog jag behövde..


När jag kom hem var jag så frysen så jag la mig i badet en timma i skollhett vatten..

  

Kl 17 kom Matti och hämtade mig och vi åkte till Dekans tattoo..
Matti skulle fylla ut sina tatueringar på armarna och jag göra min första..(bli inte arg nu mamma (:  )
Ont gjorde det, på vissa ställen.. men smärtan är inget som kan beskrivas.. Det var inte så farligt..
  
  

Well... Nu vill jag bara göra fler.. huhu.. =/
Ska skriva något på latin över denna, men vet ej vad ännu.. vi får se...

Btw:  http://www.viraltrafik.se/?M4ll4n

Puss

Kommentarer
Hannah:

Jätte fint Malin!!

2009-02-11 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback