På sthaaan..

SKRIVET DEN: 2009-02-06 KLOCKAN: 01:06:56

Var på stan idag med Danne och shoppade lite små prylar!
Var på banken också, försökte fixa nytt visa kort, men dem kunde inte få fram mitt konto eftersom jag har sparbanken-nord. Och dem menar att det inte ingår i swedbank... kostingt sa jag, står ju swedbank på mitt visakort, samt att jag har internetbanken swedbank.. Det hela slutade med att jag skulle återkomma imorgon (fredag) (/ idag)...

Anledningen till att vi var ute var att Danne skulle köpa en förlängningssladd till tele-jacket, men det slutade med att han köte en tröja,, och en massa massa på apoteket, och jag hämade ut mer medicin, och shoppa lite små prylar till lägenheten,, tänkte förnya mormor-stilen till en lite mer modern stil.. Tycker jag är på god väg. . Nåväl.. sladden blev glömd...

Nåväl, imorgon har jag tusen tusen saker att göra.

Städa tv-rummet
Köpa Tyg (har köpt en symaskin av dannes mamma för 500:-, så ska sy in mina jeans, samt sy kuddöverdrag)
Ringa om jobb (kommit längre idag än jag kommit på två veckor, fått nya bra nummer)
Ringa om ugnen, som inte fungerar...
Köpla kablar
Köpa gardin grejsimojs till gardinerna
Köpa dass-papper!

Haha.. Tusen saker va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback