Sömninga Torsdag!

SKRIVET DEN: 2009-02-27 KLOCKAN: 02:18:00
Vaknade kring 15:30 efter att ha sovit 7.5 sköna timmar! Sedan var det bara att hoppa i kläderna och sticka till stan..
Solade och handlade lite blommor till JIMSINGEN, som fyller år idag, Fredag alltså.. Men vi firade honom igår/idag..
Han åkte just hem, och vi köpte just snus.. bara en liten upplysning!

Vi har också fotat lite rosor.. oranga.. orangea.. orange.. men plural..vad blir det då? aja .. skit i det!

Så tänkte fixa lite med bilderna nu så kanske ni får se lite resultat!
Jim var så snäll och gav mig ett telefon nummer till hans mor som är syo-konsulent, och visste mycket om arbeten i malmö, så ska slå henne en pling och hoppas det leder till någon form av arbete.

idag kommer lönen också... GUD så skönt, vilket påminner mig om en räkning, som jag inte alls vet när den ska vara betald, eftersom den är i älvsbyn.. (Läser du detta joel, så skicka ocr nummer osv till min hotmail..) Som jag tidigare nämnt tusen gånger.. PEEEAK*

Well ska ta och fixa lite med foton nu som sagt, även om klockan är 02:15..  Har ju trots allt inte varit vaken allt för många timmar. Men även om min dygnrytm är helt vrickad så sover jag inte mer än 7h.. så jag kan ju inte vara värst.. eller hur`?
Jim skulle ringa vid 5 tiden eller senare, så kanske vi ska fota lite soluppgångar.. =)

Till Lightroom och photoshop nu.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback