Shopping SUUUG!

SKRIVET DEN: 2009-01-30 KLOCKAN: 15:22:28

ÅHH..  jag har hittat en massa massa fin-fina skor på Have2have.
Men som tur var så fanns inte 9 av 10 i min storlek.. dock synd åandra sidan, för det var rea..
Hittade ett par gryyymt snygga Stövlar med inbyggd platå från London Rebel, som var 500 spänn billigare nu än innan..
Men fanns bara i minst storlek 39.. och jag har 36-37.


När jag får pengar (eller snarare ett jobb) Så ska jag shoppa som en tooook-stålle.

Detta vill jag handla:
Skor (minst 4 par)
Väskor..
jeans
En skinnjacka och en vanlig vårjacka
halsdukar i massor
fina linnen
söta klänningar

Parfymer
Gå till frissan och klippa/färga håret
Åka på Ikea...
Och en massa massa mer...

Kollade på min hotmail idag, och på två veckor har jag nu sökt 17 vårdjobb och tre andra..
Så nått måste man väl få.. snart får jag väl börja söka i Danmark. Där ska det tydligen vara jätte lätt att få jobb, bara det att jag inte skulle fatta ett piss av vad dem säger.. suck!
Mest hoppas jag på att få det jobbet där man tjänar 22 tusen, bara för att jobba på ett tåg mellan malmö och köpenhamn.
Men det kan man väl bara drömma om..

Igår åt jag ute med Hannah, och sen var Danne och Johan här då jag kom hem. trevliga prickar det där.. Dessutom gjorde jag biffar mitt i natten, för första gången i mitt liv.. Det var ju busenkelt.. Har dock inte smakat dem ännu.. Tror någon annan får vara försöks-kanin!

PUSS!


 


Kommentarer
Stina:

Hej. Jo jag har flyttat de gick fort ringde i måndags och fick flytta in i onsdags, var på ikea igår och handlade lite grejer så nu börjar de bli fint :)

Den är ungefär 60kvm duger gott och väl åt mig och billigt hyra :)

2009-01-31 @ 03:19:17
URL: http://stinabakke.blogg.se/
Anonym:

Sluta se så bra ut malin (:

2009-02-02 @ 18:16:47
Malin:

Äshhh.. det är bara bilder!

2009-02-02 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback