100000 Mygg kan inte ha fel.. Arvidsjaur är bäst!....

SKRIVET DEN: 2009-07-02 KLOCKAN: 22:57:57
Haha.. kom ni ihåg den frasen?!


Efter jobbet idag så åkte vi (pappa, tessan, kasper, jonte och jag) till stugan och åt jätte gott grillat! tyvärr var det så himla mycket mygg så det gick nästan inte att vara ute.. Men som tur var så får jag som inga kliande bett längre!Destovärre är det för dem små.. dem får ju hela ansiktet fullt.. och tessan är typ allergisk mot myggen så hon får riktigt stora bett. =( 

Jobbat till halvfem idag.. var riktigt död idag på jobbet.. alla tidiga morgonar och sena kvällar som börjar sätta sig.
Men i helgen ska jag som sagt sova ut! Imorgon ska jag vara på solbacken och jobba extra! Sån tur jag har som har så mycket jobb ändå!

inger och Marius hade varit till stan idag och shoppat! Så hon skickade ett sms till mig då dem hade kommit hem.. eller då dem skulle hämta deras son hos hans mormor & Morfar som bor mittemot oss.. När jag kom ditt så fick jag en jätte fin present till bebisen i magen.. ett par söta rosa/vita skor. Verkligen jätte fina. Så nu får det faktiskt lov att bli en tjej haha! Men blir det en pojke så får han nog ha dem skorna ändå=) hehe. Sen har jag nu tre bodysar till den lill(a/e) också. Jätte fina alla tre.. En med stjärnor på som vi fick av Helmer, och en vit med svarta söta babyansikten på, och en  vit med brun/blå/rosa runda ringar på. Så nu känns det verkligen som att det finns en till .. en som snart.. eller ja.. i december ska komma till världen.=)

Fått tag på barnmorskan idag också! =) Så hatr tid nästa vecka och veckan därefter ska jag troligen till piteå på rutinultraljud. ska bli mycket spännande!=) Hoppas jenny eller stina kan följa bara!

Nu ska jag sova..


Har förresten tänk skaffa lösenord på bloggen.. dels för att veta vilka som läser den, och för att jag då kan sålla bort sådana jag ej tycker ska kunna läsa, för att jag kanske vill börja skriva om lite mer privata saker. Så dem som vill fortsätta följa min blogg kan ju antligen skriva en kommentar och lämna sin mejl på eller skicka ett meddelande på min hotmail: ([email protected]) så skickar jag lösenordet till er!=)

Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback