Att vara eller inte vara..

SKRIVET DEN: 2009-07-26 KLOCKAN: 18:33:31
Jag är riktigt jäkla slö idag.. Sover, ser film och gäspar!
Är myssugen.. som vanligt.. RIKTIGT myssugen.. Vill kramas och ruffsa nån i håret. Och inte blir det bättre av att man ser en massa kärleksfilmer hela tiden. Jag kanske får byta strategi och se sådana blodiga hemska filmer istället.. Men det är inte riktigt jag.

Jag känner mig fotosugen.. Men varken väder eller annat är på min sida.
Jobb imorgon igen, helgerna går alldeles för fort, trots att man inte gör nått vettigt. Just nu ser jag bara fram emot onsdagen. När den sen är över blir det nya mål att se fram emot.

Ska nog passa på att köpa lite större kläder och bättre byxor när vi ändå är i stan på onsdag!
Nu blir det väl en femte film kanske? Marley and me.. en till sån myspys film I guess.. haha!

Kram på er i detta regnväder.


Kommentarer
claudia sawicka:

hej malin! hur är det med dig! gud vad roligt att du ska bli mamma! men gumman är det slut mellan dig och danne? hoppas allt är annars bra med dig! är du i arvitsjau eller hur det stavas :P Puss&Kram Claudia :)

2009-07-27 @ 12:42:15
URL: http://claudiasawicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback