God morgon!

SKRIVET DEN: 2009-07-09 KLOCKAN: 14:09:11
Tog en rejäl sovmorgon till 12 imorse.. skit skönt, dock känns det ju som att man är sjuk nu. Ont i skallen och mår illa..
Typsikt då man sover rejält en natt.

Gjorde en risgrynsgröt till frukost och sedan har jag pratat med jenny en skvätt. Hon höll på att laga morotskaka så jag tror jag ska dit och snåla lite sen;) Haha ne men.. ska fota hennes katt iaf!=)
Nu ska jag hoppa in i duschen.. som vanligt är vädret kasst då man är ledig.. men nästa sommar då jäklar gott folk!

Jag tycker INTE om britney spears men det finns en hel del härliga remixer med hennes "womanizer" som jag kan tänka mig att dansa heeeelt galet till.. ;)

lyssnar mest på spotify nu..

Ne duschen var det.. vi hörs hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback