Hundvakt hos mor!

SKRIVET DEN: 2009-07-17 KLOCKAN: 18:05:10
Har för en stund sen kommit till forsheden där jag i helgen ska spendera min tid med Hulda.. Hunden alltså :)




Känns så skönt att bara kunna slappa och koppla av.. känns som jag verkligen behöver det.
På måndag fyller min kära barndomsvän Jenny 20år.. det MÅSTE vi ju fira!
Jag blev så sugen på mashmallows just.. grillade.. så om någon kommer hit, köp med det så vi kan grilla! haha..

Sist jag sovde hos mor min var när jag och danne var upp påsk och då snöade det som tusan den dagen vi for.. med all packning. Hittade lite bilder sen dess..

  

Är fortfarande trött så ska nog ta en tupplur strax.!
Mina fötter har svällt.. =/

Vi hörs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback