Jätte trött!

SKRIVET DEN: 2009-07-07 KLOCKAN: 17:52:24
var vaken till nästan fyra imorse så denna dag ( 06:50-16:50)  har varit otroligt seg!
Ska strax äta lite firre.. =)

Imorgon ska jag till barnmorskan direkt jag slutar och sedan är jag ledig heeeeela torsdag!
Just kommit ut ur duschen, och kan konstatera att jag verkligen verkligen skulle behöva gå tille n frisör, så vi får väl se om jag kanske unnar mig det denna månad..  var ju trots allt över ett år sedan sist..

Kan inte förstå denna hysteri om jackson.. tänk minst 12 personer har till och med tagit sitt liv bara för att han gått bort..
Herremin gud. karln skulle ju ändå falla sönder när som helst.. så går det när man ska hålla på och göra förändringar med sin kropp. . och aldrig blir nöjd. Nej personligen tycker jag att han inte skulle ha rört nått från början för då såg han ju faktiskt bäst ut.

Hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback