Rubriken blir.. eh.. detta?!

SKRIVET DEN: 2009-07-04 KLOCKAN: 23:59:12
Just kommit hem. Var hos Marius, Inger och William. Blev bjuden på god mat (grillat) och trevligt sällskap såklart!
Och han är ju för söt den lille pluppen.. fick ju hålla han massor.. *MYS!*
Tog lite kort men som sagt har ju inget program för bilderna på denna dator så vi får väl se om broder låter mig ladda hem programmen på hans dator eller om jag får vänta tills jag har min egen!

Pappa hämtade mig vid 22:20 då åkte vi en sväng till stugan och kollade på bryggan han byggt idag. Himla fin blev den. Tog ett par fina bilder där också..




Och jåånte han pratar och pratar!  Har haft en himla huvudvärk idag, kanske för att man sov 8h för en gångs skull.. eller så är det nått annat.. Men har då tagit alvedon. Man får tydligen inte äta Ipren då man är gravid heller.. Dem som jag vanligtvis brukar leva på 4 dagar i månden.. ja ni förstår säkert sammanhanget, men nu slipper man ju faktiskt sånt, ganska skönt!

Annars så har inte så mycket nytt skett denna dag. En hel del snack i telefonen.. och lite verkstad! Eller jag hann ju städa lite på ovanvåningen. Men man blir ju så fort slut nu för tiden.. och trött! Dock inte lika trött som ibörjan men när man arbetat en dag så känns det ju i både kropp och själ.

Söndag imorgon.. Jag gillar inte söndagar.. bara för att man jobbar måndag. Känns som hela dagen blir förstörd för att man bara gruvar sig för ännu en lång arbetsvecka. Nåväl man får ju i allafall sova ut! SKÖNT!

Sov så gott nu allihopa. KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback